16 Mac 2012

Miss Sumone..

Rindu sangatsangat dengan sumone..
Dah lost contact dengan dia..
Tak tau nak cari kat mana..



Rindu dengan x-opismate aku a.k.a pengapit aku time aku kawen dulu..
Wati nama nyer..
Masa kat opis lama di puchong..dia la yang gam gamtoi dengan aku..
Kira satu kepala arr..
Tapi dia lagi gilagila..hehehe..

Semenjak dua menjak ni makin rasa rindu kat dia..
Aku cari picca lama masa kat opis dulu..
Sume picca tu tak ada dalam pendrive aku..
Try buka friendster..lupa pulak aku dah delete sume picca dalam friendster tu..
Frust ok..banyak picca aku dengan dia dulu..
Ruparupa nyer tanda aku akan berjumpa dengan dia..


Hari ini dia sms aku..hapy giler aku dapat contact dia balik..rasa nak lompatlompat je tadi..
Dia dapat no tel aku dari kakak yang masih keje kat sana..
Dia kata hp dan simcard dia rosak..semua hilang.
Aku ingat aku sorang je rindu kat dia..
Rupa nyer dia pun same..rindu giler kat aku..
Aduh..dah jejak kasihan rupa nyer..
Dia kata kalau tak jumpa juga no tel aku..dia nak datang rumah aku a.k.a mak aku..
Nasib baik jumpa kan..

Then bertukar no tel dan bbm..
Pe lagi hari ni berbbm saje aku dengan dia..
Banyak cete nak dicetekan..
Nak dengar dia nak berkawen bulan 5 ini..
Alhamdulillah..ingat nak jadi anak dara tua..

Insyaallah nanti kite akan berjumpa beb..
Aryan pun nak kenal dengan aunty wati ni..
T__________T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan