16 Mac 2012

Chatime Again..

Asyik tengok orang minum air chatime ni je..then ramai puji kata air tu sedap..
So search la haku nak tengok kat mana ade..
Merata dah dia ada..kebanyakan kat shopping mall ada..

Ni kali ke 2 aku minum air ni..
Time ni masa redah masuk pyramid..
Nak dijadikan cerita biasa la bawa aryan pusingpusing pergi shah alam..
Then otw nak balik rumah ikut depan pyramid..tibatiba papa tanya "nak masuk pyramid tak ?"
Aku pun laju je jawab "boleh gak"
Dah masuk parking baru pikir..dengan dressup entah apaapa..
Mekap pun tidak..
Handbag pun tak bawa..
Rendah je lar..
Sudah nyer terkepitkepit aku botol susu dengan purse..
Coiii..


Chatime ni banyak flavor..ko pilih la ikut tekak ko..
Then boleh letak topping dia..
Topping dia pun macammacam ada..pearl ada, jelly ada, agaragar ada..

Yang aku minum ni Chocolate Hazelnut Milk Tea..Topping aku pilih Pearl..yang bijibiji hitam tu..
Regular + topping - RM5.90
Large + topping - RM6.90


"Tangan siapakah itu yang ingin merampas air dari beta"
" ƗƗɐƗƗɐ...ƗƗɐƗƗɐ...ƗƗɐƗƗɐ "



Budak tecik ni yang over minum dari mama dia tau..
Dah berebut aku dua beranak..
Tengok dia minum beria..


Papa pun dapat minum 2,3 sedut je..
Lebih nyer layan budak tecik tu minum..

Serius air nyer marbellas..di tambah dengan topping nyer lagi..sedap sey..



#ada lagi 1 air aku nak try..tapi hanya ada di KL jo..cit#

2 ulasan: