30 Mac 2012

Entri Ringkas (01)

Lunch tadi aku pergi Midvalley dengan opismate..
Just lunch kat Delifrance..

So aku singgah quardian nak beli syampoo yang dah habis kat rumah tu..
Then teringat bedak muka aku dah habis..


Clear Smooth All In One..Shine Free Cake Powder..
Ini yang aku pilih,,
Yang pasti spf 25..all day shine control..uv protection..fairer skin conceals..long wear..smoothes and evens..
Murah pun murah..hanya RM17.91 jee..

Dan penting oil free..muka aku ni teruk sikit minyak..
Boleh buat minyak masak rasa nyer..
Siap laki den sound "pe sal muka berminyak sangat ni"
Ooohh..sentap mak tau..
Minyak,minyak pun muka ini yang pa cium kan ;p
Harap dengan bedak ini dapat menyerap segala minyak yang ado..
T_________T

2 ulasan:

  1. ok ke? compact powder ni? ok la harge dier murah coz nk pakai hari.. tepek banyak2x pon xpe..hihihiiii.. nnti g tau result dier ek.. mane tau leh serap minyak masak kat muke ko tu hihihii.. leh aku beli gak...

    BalasPadam
  2. hahaha...okies...kasi aku try dulu ek..

    BalasPadam