3 Mac 2012

JJCM 010312 : E-Rasa Cafe, Sek 15 Shah Alam

Semalam lunch weols dept finance pergi lunch di E-Rasa Cafe Sek 15 Shah Alam..
Bapok jauh nyer lunch weii..
Orang belanja so jalan saja..


Restoran ni baru buka juga la..
Owner restoran ni kawan dengan orang yang belanja kitaorang ni a.k.a bos..

Yang aku dengar restoran ni famous dengan mee bandung muar..
Tapi aku tak order tu..aku order lain..


Setiap meja ada tapai ko...
Dibalut dengan daun getah..
Tapi tak pasti lak dia kira ke tidak koorang makan..


Ni mee bandung muar dia..
RM6.50 semangkuk..
Bos dan kak basha order ni..
Aku ada rasa sikit..memang kaw dia nyer kuar..


Ni nasi ayam lemon..
RM6.00 sepinggan..
Aku dan azlen order ni..



Ni air aku oder sirap bandung soda..
RM3.00 segelass..

Tapi menu dia macammacam ada..
Western food pun ada..
Full address dia aku tak tahu lak..
Pandaipandai la cari yee..

6 ulasan:

  1. sedapnya tapai..
    kena pantang makan sekarang nie.. :(

    BalasPadam
  2. tq singgah blog alycia.. follo u too ;)

    BalasPadam
  3. mee bandung.. mcm mabelles..
    nk kena try gak ni..
    terliur daaa...

    BalasPadam
  4. Sy rasa dia nyer mee bandung mang marbellas arr..try la nti..heheh

    BalasPadam