29 Mac 2012

Aku Tak Cukup Kuat :(

I need a new job rite now..
Plezz..

Pe la nasib ni..
Semenjak dua, tiga minggu ni asyik kena marah jee..
Kalau dapat bos bukan sebangsa macam ni la keadaan..
Kite yang dibawah dia, di tindastindas jee..

Hari ni kena lagi..
Pagi tadi dah mejurai air mata ni mengalir..aku memang tak kuat..
Now kena lagi, benda kecik je pun..
Tak boleh ke ko sial cakap elokelok..
Kenapa perlu tengkingtengking..
Meleleh lagi air mata ni..
Tak tahan aku dah..asyik kena tengking jee..ke saje dia nak cari pasal dengan aku je..entah lar..
Serius aku dah fedup kat sini..

Aku rasa nak jadi housewife jee..
Jaga makan pakai laki dan anak..
Pastu aku buat bussiness kecik dengan hobi aku yang suka membaking tu..
Ok tak ;p

Tak apa la, tengok nanti macam mana yee..lagi pun bukan semata kena marah aku nak berhenti..tapi keadaan sekeliling disini juga..
Tapi kena bincang dulu dengan papa macam mana..

Insyaallah rezeki ada dimanamana..
Jika tidak sebagai kuli, kire cari business lain..

Doakan yang terbaik untuk saya ye..


#cepat arr 5.30..nak balik jumpa pengubat lara..dari tengok muka ko yang macam =%&÷#

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 ulasan:

  1. sabar lah ye....nak buat macam-mana.....harap dapat lah penyelesaian nya....

    BalasPadam
  2. Sabar la kak..kta slalu je kena tindas ngn bangsa asing...lumrah kehidupan..

    BalasPadam
  3. ape kes lak ni? sabar yek.. Allah sentiasa ada disisi kita.. doa bnyk2x.. mungkin ada hikmah disebaliknyer...

    BalasPadam
  4. Mun, laiciberry & zura : eeemm..tu arr..harus bersabar je buat masa ni...thanx uols..

    BalasPadam
  5. sabar la ana... aku dulu pun mcm tu.. benti keje jd suri umah 2 thn.. rest puas-puas sambil develop bisnes kecik-kecik.. pastu agak dah boleh menten cari keje lain.. supaya kita tak putus rezeki tuk anak2.. ada jgk duit extra bwk anak2 makan angin..byk kat luar ni.. sabar ye...

    BalasPadam