9 Jan 2013

Diaper cake for baby Jimy & Noni

Congrats pada kazen papa jimy & noni yang telah mendapat new baby pada ahad lepas..
Baby gurls..berat 3.1kg..dia bersalin kat melaka tak silap..then pantang rumah mak noni la kat melaka gak..
Masa diaorang kawin dulu, ada aku buat entri pasal diaorang kawin kat sini.
Jimy ni kazen papa yang paling gam dengan papa la..dan banyak berjasa kat kitaorang :p
Dari kitaorang bercinta, bertunang, berkahwin dan beranak..tima kasih banyakbanyak ye jimy..


So sempena dengan kelahiran baby gurls diaorang..papa suruh cari present untuk new baby tu..
Aku decide nak bagi diaper cake je..kan fesyen sekarang diaper cake ni..yang penting murah dan cantik..
Aku buy di http://babydiapercakes4u.blogspot.com/..naknak sister owner ni opismate aku..lagi senang bagi duit kat kak fara sok dia bawa diaper cake ni..thanx ye kak fara..
Kalau uols nak tengok diaper cakes yang lain g la kat link aku bagi tu ye..

May be bagi diaper cake ni kat jimy je kot nanti..nak g tengok kat melaka sana, tak tau bila berkesempatan nyer..kalau ada masa dan sempat sebelum beranak boleh la kot..now nak masuk 31 weeks suda..
Kalau tak sempat jumpa, noni abis pantang bulan 3..bulan 3 lak aku beranak..jumpa bulan 5 la nanti pas aku abis beranak lak..hihihih..

P/s# Selamat berpantang noni dan selamat berjaga malam pada uols berdua :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan