5 Sep 2013

Aryan Anak Papa..

Assalam uolss..
Pagipagi dah hujankan..sejuk je harini..
Tapi mesti pagi tadi ramai terkandas jem ken..
Biasa laaa kalau duduk Selangor dan KL ni..
Sabar saje lohh..


Ini budak arr anak papa..saje nak bagi mama jelous la tu tengok picca ni..
Aloo tak jelous pun..*mama tak nak mandikan aryan

Aryan memang aku nampak start dia kecil lagi, dia close dengan papa..
Ni dah besar makin ketara..pantang papa hilang sikit.."papa mana..papa mana"
Kadang papa depan dia, dia tak perasan pun tanya gak "papa mana..papa mana."
Mengekor je la bontot papa dia..naknak kalau sabtu ahad papa cuti..ada depan mata dia lagi banyak pael dia..pael mengadangada dia..
Kalau papa tak ada elok je pun..kadang gerammm je tengok..

Tapi dia akan cari aku kalau nak mandi dan buat susu...eh, sekarang kalau nak buat susu dia yang akan isi susu tu sendiri dalam botol..pastu nak isi air baru bagi kat aku..
Kalau dengan papa dia nak isi papa tak bagi, biasa la nanti tumpahtumpah..huhuhuh

Kalau papa ajak mandi, mesti cakap "mama mandi..mama mandi.." sambil nak nangis..
Dia tak nak papa mandikan..sebab papa kasar sikit kot..pastu tak bole nak main air laaa..
Kalau dengan aku, aku biar jeee..mulut aku je bising..kalau dengan papa tak dengar cubit dapat..

Walaupun papa marah ke cubit ke pukul ke...tetap gak cari papa lepas tu..
Aryan..aryan...pe pun mama papa love u....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan