19 Sep 2013

Arfan Mamam Puree Carrot

Assalamualaikum..

Cuti weekend haritu aku buat puree carrot pulak untuk baby arfan..
So semalam last 4 days rule untuk puree carrot tu..
So far alhamdulillah ok, tak ada problem..


Licin dia makan puree carrot tu..
Yang sebelah macam biasa untuk stok simpanan..
Cara buat puree carrot sama macam dengan puree potato..


Budak bambam comot makan puree carrot..hihihih..
Dia memang kuat makan la aku tengok..tautau je orang nak bagi makan, tangan dia laju je capai mangkuk tu..
Kalau lambat bagi makan start la menangis..amboii, biasa dia tu...

Harini aku cuti sebab petang karang ada chekup aryan untuk 6 bulan..
Lambat dah pun chekup sebab kes dia masuk hospital dulu..terus date lari dah..
Pastu pagi babysitter arfan nak pi jumpa ustaz pe entah..ni pun aku dah pening pikir pasal bs arfan ni..
Sebab umur nyer dah berapa pastu tak sihat la sekarang..kesian pulak tengok dia..luahan perasaan lain entri la..
Then kejapkejap lagi nak buat puree pear kat arfan..tapi aku tengok macam boring la pulok bagi makan buah je..boleh macam gitu...
Tibatiba kalau tertukar menu jangan marah la yee..

Ok la daaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan