15 Mei 2013

Start Kerja..

Assalamualaikum uolss..

Harini aku start kerja selepas 2 bulan lebih bercuti dari bersalin..
Serius aku katakan badan je kat opis..fikiran sume teringat kat baby arfan..
Ye la, baby arfan kan baru je keluar hospital hari ahad haritu..
So dia pun tak ada la ok sangat..still batuk gak..

Harini buat pertama kali gak dia dihantar kerumah babysitter..
Babysitter yang sama dengan aryan..nasibbaik cek pah nak jaga..kalau tak tambah masalah nak cari babysitter yang lain..
Itu yang buat aku tak tenteram ni kat opis..risau dia meragam ke..pe ke..
Ye la selama dia dibawah jagaan aku, perhatian lebih sikit sebab dia kecik lagi..pastu dia sakit lak..lagi la lebih sikit tumpu kat dia..
Ni orang jaga mesti tak sama dengan mak sendiri jaga kan..

Aryan lak pagi tadi pun buat hal..aduh, pening aku dah..
Tapi dia dah besar sikit..so tak ada la risau sangat..
Harini dia tak hantar rumah babysitter..dia duduk kat rumah je..

Cepat la 5.30..nak balik...nak jumpa si pipi bulat arfan...
Dan jugak si ngada aryan..hihihih...

be strong sayang..

4 ulasan:

  1. Comelnya baby. Ni mesti kuat menyusu ni ♥

    BalasPadam
    Balasan
    1. tima kasih aunty..a'ah kuat menyusu..

      Padam
  2. Selamat kembali bekerja, ana!
    Mudah2an anak2 kita dijaga dengan elok di rumah pengasuh tu kan..

    BalasPadam