10 Okt 2012

Its My Beday & Our Anniversary


Today its my beday..29 tahun sudah..tahun depan masuk 3 series..huhuh..

Alhamdulillah masih diberi kesempatan bernafas dibumi Allah S.W.T selama 29 tahun ni..
Start malam tadi pukul 12 sampai hari ini balas ucapan di fb dan twit..
Thanx sume pada yang wish..terharu sangat..

Celebrate kat mane? entah la tak pasti lagi..
Sebab abah aku pun pagi ni kena macam hari tu.susah nak bernafas..macam semput..
So huby tadi dari tempat keje terus balik, bawa abah g hospital lagi untuk kali ke 2..
Semoga abah sihat macam biasa dan dijauhi perkara yang buruk..
So hari ni hapy dalam kesedihan juge la :(


Dan hari ini juge adalah our anniversary yang ke 3 tahun..
Baguskan hari jadi dgn hari nikah same date..senang ko nak ingat..

Pejam celik dah 3 tahun sebumbung,sekatil,sebantal..
Ada gak sebantal time aryan menyelit nak tido kat weols..so aku terpaksa tido sipi kat bantal huby..kuikui..
Lumrah la dalam ikatan perkahwinan kalau tergigit lidah kan..
Tapi kami sentiasa ingat bahawa kami nak ikatan ni sampai akhir hayat..

So semperna beday dan anniversary ni, aku berdoa supaya menjadi isteri dan ibu yang terbaik buat suamy dan anakanak yang disayangi..
Dan syukur alhamdulillah dikurniakan great husband & cute son in my life..
Di beri peluang lagi untuk merasai pengalaman mengandung untuk kali ke2 ..
Semoga kebahagian milik kami sekluarga salama nyer..


Aminnnn.................


................................................................................................................


Ni pulak cete lunch tadi..
Opismate aku buat suprise lak celebrate beday aku kat amcorp mall...
Siap de kek comey lote lagi..
Siap de orang belanja lagi..tapi picca orang tu tak ada lak..
Pastu aku makan banyak giler lunch tadi..macam tak caya aku makan macam tu..
Perut lapar sebab pagi tadi tak breakfast kelamkabut pasal bapa aku tu..
Pastu dicampur lak dengan perasaan teringin nak makan..itu jadi nyer..
Mulamula aku makan crab fried rice..dah habis aku makan wantan mee lak..huhuhuu

Thank ye En Kamarul sebab belanja makan..
Thank u guyy, zura, azlen, kak basha, kak liza dan ida sebab celebrate secara kecilkecilan untuk aku ye..
Love uols...muaawahhhhh......


5 ulasan:

  1. happy 29th bday and 3rd anniversary ye..sama mcm saya pilih tarikh nikah sama ngan birthdate..=p

    BalasPadam
  2. hepi besday ana..moga pjg umur,murah rezeki & berbahagia selalu ye

    BalasPadam
  3. Happy birthday & happy anniversary, ana!
    Baru 29tahun ke...muda g tu :)

    BalasPadam
  4. Semoga yg terbaik saja buat mu...mkn byk ea..jgn terlebih berat lak t. Klu gomen punya klinik mesti t kena minum air guls..hehehe...

    Eh..ko ni baru 29 ea..kita ni akk la weii..ok takpe yg penting hepi bday to u and hape anniversary yea..

    BalasPadam
  5. Lily, mama aryan, zuris & ros: thanx uols..semoga Allah membalas nyer..

    #muda ka??next year masuk 3 series suda..huhuh

    BalasPadam