29 Mac 2013

Rezeki Baby Arfan..Terima Kasih..


Salam jumaat..

Alhamdulillah rezeki baby arfan..

Semalam dapat kunjungan dari Puteri Umno PJS melawat aku dan arfan..
My bff aku yang bakal jadi datin..muahaaa..azlen bagi nama aku kat bahagian..sebab kat beg ni ada tulis 'Projek Puteri Prihatin'.
So ni salah satu projek puteri kat sini la melawat ibu yang dalam pantang..
Aku pun sejak ada anak ni dah kurang sikit aktif dalam aktiviti puteri ni..tak dan la,sapa nak jaga diaorang pun..
Masa pilihanraya 5 tahun lepas,aku buzy dengan pilihanraya..tahun ni tak dapat nak join..hubby je kot nanti buzy..

So dapat la aku biskut,minyak,susu,milo,teh,gula,tepung gandum semalam..eh,paling best dapat botol air color pink puteri lagi..suka mak..
Dan baby arfan dapat angpow 1 malaysia..

Terima kasih ye Puteri Umno PJS dan Azlen Hani..
Dengan ini saya sertakan serangkap pantun..

Terima kasih daun keladi,
Nanti saya bersalin datang la lagi.

#Muaaahaaa..bole macam gitu..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

  1. amboi aryan dpt angpow lagi ye..besh2

    BalasPadam
  2. wah seronoknya dapat hadiah..murah rezeki

    BalasPadam