22 Mac 2013

Maaf, Langgar Pantang ;p


Huh, semalam aku langgar pantang keluar dari rumah ;p
Alor, pergi butik anakku kat depan rumah aku ni je pun..bukan lama pun, kejap je.
Nak cari barang..kang suruh papa beli takut silap..

Aku nak beli breast pad dan puting untuk arfan..sebab arfan ni asyik nak mengempeng je kat netek..
Lenguh pinggang mak ko ni..
Pastu breast pad pun dah habis..so memang kena beli kalau tak lenjun la bra dan tshirt nanti..

Dah beli pe yang nak sekali nampak de sale..pastu teringat baju untuk pakai malam aryan sume dah kecikkecik..
Beli 2 pasang baju RM45..so aku rembat la untuk aryan..
Dah otw nak ke pintu nampak lak baju baby untuk 3-6m hanya RM13.90 sepasang..
Adoii, time tengahtengah bulan lak nampak nyer pun..
Tapi sory la sayang baby mama tak beli pun..ada lagi baju baru tak pakai lagi kan..
Hujung bulan ni la mama beli ye..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 ulasan:

  1. aku dulu pun mcm tu masa pantang pergi tesco hehehe

    BalasPadam
  2. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam