9 Mac 2013

'New' Stailista

Ni la fesyen aku untuk 44 hari..harapharap dapat la ikut 44 hari..kuikuikui..

Berkain batik,berstokin,bersanggul tinggi,berbengkung dan berpilis..
Sanggul tu, tukang urut aku yang ikat..dia punya tarik rambut tu dan ikat kemain kuat..pastu tinggi lak tu..
Bengkung tu pun dia yang ikat.lepas ni ikat sendiri la..
Setakat ni displin la aku harihari bengkung dan berstokin.time aryan dulu de gak mengelat..

Nak badan macam sebelum beranak balik weyy..
Berat kasi turun,perut harus kempis..
Badan nak pakai lama ni..
Haritu pun kat hospital,masa nak g toilet mintak hubby tolong teman sebab nak pegang beg darah pastu risau jatuh pengsan lak.
Dia tegur lepas nampak perut aku 'eh,kenapa perut buncit lagi?memang macam tu ye?'
Lol baru sehari beranak..sentap mak..
Aku cakap la 'memang macam ni.nak kempis balik ambil masa la.tu kena berbengkung nanti'

Its ok ana,chaiyok chaiyok..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

  1. Cayok2222. U can do it ;)

    BalasPadam
  2. tahniah beb...mun baru tahu ana dah bersalin...hahaha..papepun selamat berpantang yeee

    BalasPadam
  3. Hahahaha..sentap bile laki tegur gitu. Semoga cepat kurus ye Ana. Ais pantang lama sket ye. :)

    BalasPadam