5 Mac 2013

I'm a mother of two..

Alhamdulillah dah selamat semua nyer..
Aku selamat melahirkan baby boy..

Semalam baru discharge..petang baru sampai rumah..
Lama tak aku duduk hospital..lamakan..
Sebab nyer lepas deliver aku mengalami komplikasi..baby ok, cuma aku je..
Rahim aku tak kecut dan berlaku bleeding yang teruk sehingga dipantau 24jam dan dimasukkan darah sehingga 2 beg..
Now alhamdulillah dah ok sikit..tapi kena ambil masa la kot nak sihat sepenuhnyer..

Pengalaman bersalin kali ni dugaan betul rasa nyer..setiap anak tak samakan bersalin nyer..
Nanti full cete pasal bersalin ni, aku update kemudian la ye..nak ambil masa sikit nak mengarang nyer..
Now baby tengah tido, dapat la rest ni..
Banyak bergerak sakit rasa kat area rahim ni..

Picca baby nanti aku up kemudian ye..dalam hp aku tak ada picca baby..
Macam mana nak ambil lepas beranak pegang hp pun tak larat..
Dalam hp hubby je banyak..
Ok la nak rest sebelum cinonet ni bangun..
Daaaaa...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 ulasan: