8 Jun 2012

JJCM 030612 : Rawang Burger Bakar

Sekarang ni asyik orang bercerita pasal burger bakar jee..siap post picca lagi..
Kat tv pun asyik bercerita burger bakar gak..dah banyak gerai yang buka burger bakar ni..
Rawang Burger Bakar, Kaw-kaw Burger Bakar, Yazid Burger (YB), KL Burger Bakar..



Aku pun tak nak ketinggalan gak, merasai kesedapan burger bakar ni..
Nak ke wangsa maju sana, jauh nou..so cari yang dekat jee..
Sudah nyer aku try Rawang Burger Bakar USJ 9, Subang..
Landmark dia betulbetul depan pizzahut delivery ni..
Dia nyer gerai tepi simpang..koorang jangan pikir dia punya kedai besar macam restoran tu yee..

Tapi kalau koorang nak datang makan situ boleh jee..dia ada meja kat situ..
Masa aku datang dalam pukul 8 ramai gak..
Bajet nak makan kat situ la..baru ade feel..
Dah siap order air..sekali order burger kena tunggu 45minit kooo..
Kalau nak tunggu lama dengan aryan nyer lagi..memang tak arr..
Tahu la aryan tu macam mana...dia dah nak turun, nak tawaf sepanjang jalan kedai tu..
Sudah nyer cepatcepat aku dengan papa minum..burger kasi tapau bawa balik..
Aku tunggu aryan dalam kereta..duduk dalam kereta lamalama tak pa..


Aku dan papa order burger double pe tah nama nyer..
Untuk 2 burger kena RM28..
Daging nyer besar dan tebal..aku dengan aryan makan pun tak habis ko..
So lepas ni orang cerita pasal burger bakar boleh la aku menyampuk sebab dah rasa..
Tak ada la terpingapinga...hihihihih

2 ulasan:

  1. mu burger bakar..kawe burger besar...different x??hehehee

    BalasPadam
  2. entah la..same kot..
    sebab daging burger diaorg buat sendirikan..

    BalasPadam