22 Jun 2012

Celeb Beday Azlen Hani




Hapy beday my frezz..Azlen Hani sweet 29th.....

So hari ni weols celeb beday azlen kt pizza hut, subang parade jee..
Ingat nak pergi paradigm mall..tapi tak pasti ada pizza hut ke tak..
Sebab tukang belanja nak belanja pizza hut..
So decide ke subang terus..


Beday gurl, azlen wif kak liza..


Kak basha, aku dan mak buyong a.k.a kak farah..hihih


Ini yang kami makan..dengan kek lagi..
Sesak nafas nak habiskan sume....
Aku surrender..tak boleh dah..


Marble cake ni je aku sempat buat khas untuk my bff ni..
Semalam dah la balik keje lambat...penat pun tak hilang lagi dengan melayan aryan lagi..
Tapi dah nawaitu nak buat untuk beday gurl ni..
So pukul 11.00 pm baru start buat sampai pukul 12.00 am baru settle..
Pastu siap bawa lidi sate tu lagi tau pergi opis..
Design cepatcepat, print, potong dan lekat..hihih..
Menjadi gak deco simple aku kat marble cake ni...
Kalau ida dengan marble cake kasih sayang..aku beri nama "marble cake bestfriend forever"
+__________________+


P/s: Hapy beday beb, semoga u sentiasa dimurah rezeki selalu..berbahagia disamping husband tersayang..dan i berdoa semoga u akan dikurniakan zuriat nanti..amin...amin..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan