22 Jun 2011

Father's Day Celebration

Masih tak terlambat untuk megucapkan Selamat Hari Bapa pada Abah,Ayah,Papa dan sume bapa-bapa di seluruh dunia...

so weekend hari tu aku sambut la bersama abah dan keluarga..


atuk bersama 6 cucu-cucu nyer...

alaong waktu ni dah balik..sebab ada hal kata nyer...

so dia tak sempat tunggu makan kek...rugi nyer long tak dapat makan kek orang buat..sedapppp...hihihi

puji diri sendiri nampak...


aryan dengan nenek....
nenek dengan aryan & farzana...


ini budak yang suka makan hiasan kek manik2 bentuk love tu...

kali ni aku buat sendiri kek..masa mother's day..aku beli je...

Kek Coklat Kukus


ni dah potong...dia punya topping tu yg buat aku geram...aku makan mcm makan keropok..kek tu siap cicah dgn topping coklat tu..peeeerrrhh...layan sey..

laku lak tu kek aku..anak buah aku siap tambah..

tak dapat nak simpan untuk along dengan anak2 dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan