22 Jun 2011

Aku Jumpa Rozita Che Wan

Lunch tadi aku jumpa rozita che wan dengan adik dia ayu raudhah...

tengah shooting kat amcorp mall....

masa tgh shooting tu tak boleh la nak ambil gambar..

pastu g makan dulu..celeb beday my frezz a.k.a ofis mate Azlen Hani..dia yg ye2 sangat nk ambil gambar dengan rozita tapi tak dapat la..

lepas makan sekali kak farah nampak la rozita kat dalam kedai baju..dia dah habis shooting..pe lagi terkedek2 la kitaorang masuk nk tangkap gambar..


memang cantik arr dia ni..aku sampai terkesima tgk kecantikan dia...aku perempuan ni pun tengok xkedip2 mata....

inikan lelaki yang tengok..eemmm...

cantik sungguh ciptaan Allah...


tengok berapa jauh nyer beza dia dengan aku...

tapi sama tinggi..mang rozita ni tinggi orang nyer..

pe pun aku tetap bersyukur dengan apa yang aku miliki :))


2 ulasan:

  1. ye eh tinggi? kwn sy ckp dia rendah & kecik jek..huhu

    tp besh la dpt jumpa artis..=)

    BalasPadam
  2. tinggi la...pic dgn kwn sy nmpk kwn2 sy rendah..

    BalasPadam