31 Jan 2012

Our Weekend

Cuti hari tu, tak ada kemana pun..
Macam biasa la,pergi padang aryan..
Bagi dia lepas kat padang tu..kat rumah tak boleh nak lepas..
Asyik nak ke jalan raya je..
Ni ambil satu padang dia kasi round..

Pastu terus pergi makan tutti frutti..
Sebab dari hari sabtu nak p makan..
Tibatiba hari ahad pagi, my sis tanya pasal tf ni..
Tengahari lak, opismate bbm tanya pasal tf gak..
Pelik gak..sume tanya sal tf ni..macam tahutahu aku nak pergi makan..


Kali ni murah aku kena..
Just RM11 lebih je..pandai aku budget..
Tu pun aku dengan papa makan..aryan sikit je makan..
Cukup jee..


Macam biasa la..papa akan pegang aryan..then tolong suap aryan..
Aku pula suap diri sendiri pastu suapkan papa..


Bib lupa nak bawa..pakai je la tuala kecik..
Tu pun habis seluar papa..
Selamat mama ko..


Suka nok dapat makan tutti ni..
Lepas gian mak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan