6 Jan 2012

JJCM 020112 : Restoran Tupai-Tupai


Ni  sambungan n3 sebelum ni..siang dh puas berjalan..malam g makan lak wif ma, abah & my brother..papa belanja..
Sebenarnya nak g makan ikan bakar kat Klang..tapi malam tu hujan lak, then keluar rumah pun dah lambat..so g makan dekatdekat je..


Weols makan kat Restoran Tupai-Tupai SS13, Shah Alam..
Betul la orang kata kat Shah Alam syurga kedai makan..


Weols pilih untuk makan steamboat buffet..seorang RM25 - RM15 nett per kid (4-11 yrs old) ko makan la sampai lebam..air macammacam jenis ada,dari sejuk hingga ke panas..dessert pun ada gak..

Restoran ala garden gitu..ko boleh pilih nak duduk kat tempat berbumbung or open air..tapi kalau makan steamboat better duduk kat berbumbung..sebab senang sikit ko nak tambah apaapa..
Macam aku duduk open air..ye ar payah mak aku tu nak jalan ke tempat berbumbung tu..
Yang penat ulang alik ambil steamboat nyer papa dan adik aku ler..


Tengok kalau papa yang ambil memang macam nak makan 10 orang..tu pun aku dah sound ambil sikit dulu..
Kang tak cukup baru tambah..kat sini ada signboard kalau bazir 100gm kena charge RM10 tak silap aku..kalau info salah harap maaf ye..
So agakagak kalau nak ambil ye..membazirkan amalan syaitan...


Sup dia ada 3 flavor rase nyer..kami ambil flavor kelapa..so far ok la..
My mom suka..siap suruh tambah dalam pinggan dia lagi..


Budak kecik ni kan tak tido dari siang tadi..
Betulbetul tido dalam 5 minit dari car park Empire ke Carefour..
So otw nak kesini tertido dalam kereta..sampai sana pun still tido lagi..


So ambil car seat, letak dia dalam tu..
So aku boleh makan dengan aman ler...suka mak...


Ni my mom & my abah..happy je tengok bila diaorang makan sambil gelakgelak..
Abah siap ambil mee lagi makan..banyak abah makan ;p


Ini my brother..jarang dapat keluar samasama macam ni...
Ye la kan, orang bujang ada makwe lagi buzy je la memanjang...
Dia la yang banyak tolang mak aku start dari kat hospital hingga sekarang..

Dia kan anak lelaki tunggal..so kalau lelaki dia dengan mak lain sikit..take care dia memang kawkaw la..
Jangan kata aku dan adik beradik perempuan lain tak jaga mak aku ye..panggg aku bagi kang..
kalau koorang ade adik or abang lelaki koorang mesti perasan kot..if tak ada perasaan..tak tau la aku..

Hope aryan nanti jadi macam ayahsu tau..
Jaga aku macam mane ayahsu dia jaga nenek..
           +______________ +

Ok dah kenyang..semua dah licin..
Ngamngam habis makan, aryan pun bangun...fuuhh, selamat...
Dia pun dah start bad mood..tak cukup tido kot..
So berangkat la weols dengan perut yang muncit..



#baru perasan pic laki aku tak ada..wakaka..bz no ambil lauk..#

1 ulasan:

  1. mmm...dapnye..lame x g tupai-tupai ni wlaupon dok dkat2 jer..heee

    BalasPadam