26 Jan 2012

EIGHTEEN


Alhamdulillah..hari ni genap PuteraMyrzaAryan eighteen months or setahun setengah..

Clap...clap..juga untuk aku dan papa kerana perancangan yang dirancang dari awal berjalan lancar seperti yang diharapkan..
Iaitu tiada penghasilan "adik" aryan
Tanpa sebarang alatan..rancang sendiri jee..
+_____+

Macam tak percaya je anak aku dah besar..dah bujang anak mama..

Akal makin banyak..
Autar pun pandai..hehehe

Paling hebat, kelasakkan dia makin menyerlah..
Dengan papa pun dah start kena cubit jee..ha, baru tahu anak dia macam mana..
Aku dah selalu tengok..dia kan selalu buzy dengan work..selalu balik lambat..
So aku dah tak heran sangat dah..

Cuma lambat lak aryan ni bercakap aku rase..
MIL kata jalan dulu tumbuh gigi pun lambat..lambat la cakap nyer..
Tapi gigi sekarang dah banyak la..
Setakat cakap yang biasabiasa tu ade la..

Tapi paling dia tahu cakap "NAK"..
Bila tengok iklan Mcd or KFC kat tv dia akan cakap "NAK" sambil hulur tangan..
Pastu siap buat macam telan makanan tu dengan bunyi nyer sekali..
Sapa ajar pun tak pasti la..
Tak pe la, mama akan sabar menunggu..

Happy 18 months bambam..
PapaMama sayang Aryan banyakbanyak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan