2 Dis 2015

Event Company...

Assalammualaikum uols...
Lately ni buzy macam nak patah pinggang aku..
Last week company aku ada buat event pasal our brand la..
Event dekat One City Mall..mall baru tu..yang ada skypark tu..
2 hari event tu..so sapa yang kena bertugas 2 hari tu kena ada sana..
Aku tak kena,jaga opis..cuma hari ke 2, khamis tu semua kena datang join..
Pastu malam tu ada dinner..last minit pon, buat dinner..makanan pon simple yo..

1st time jejak One City Mall tu..
Lift dia transparent..so bila naik atas..dengan transparent tu aku dah gayat plus pening..
Opismate cina sorang tu kata, u tutup mata la..ok, terus pejam mata..
Nampak sangat kampung ko..hahaha..
Eh, ada orang lain gak pening naik lif tu tau..bukan aku sorang..haha..
Bila masuk ballrrom dia..wah cantik giler ballroom dia..


Wahhhh..meja dia macam meja perantin..


Sempat gak snap picca sekeping dua..
Itu pon pakai kamera hp orang..
Kan kamera hp aku scrash..


With farhana & intan..
Diaorang admin kat factory sana..


Ni lak dari kiri belakang tini, intan, aida, aku & kak miza..
Kak miza dari branch puchong..


Okay over dah ko..dah la pakai kamera budak production..
Orang myanmar..ko kang dia jaja picca kat sana naya..
Ah ni semua intan punya pasal..hahaha


Last sekali sebelum dinner picca dengan semua staff dan branch lain..
Ni pon ada separuh budak designer dah balik dulu..
Ce cari mana aku...hahaha..
Picca tak banyak, jadi la buat kenang-kenangan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan