29 Okt 2014

Happy 4th Birthday My Blog!!

Asslammualaikum uols...

Sebelum bulan October melabuh tirai nyer..sudah berusia 4 tahun aku punya blog dah..
Since October 2010..Happy Beday Puteraputeri.blogspot.com..
Semua nyer bermula dari aku start pregnant kan aryan..asyik baca blog orang pasal pregnant la..pasal pengalaman bersalin la..pasal keperluan barang baby la..pasal pembesaran anak la..macammacam la..
Waktu tu dah rasa nak ada blog sendiri jugak..2 bulan selepas aryan lahir..selepas habis pantang dan masuk keje semula..Tertubuh nyer la blog aku ni..

Macam tak percaya dah 4 tahun aku berblogging..masa mulamula buka blog sendiri, terpikir jugak aku ni hangathangat tahi ayam ke nanti..
Alhamdulillah, sampai sekarang masih seorang blogger..dan berharap masa akan datang still lagi seorang blogger senior..ceewah..



So sempena ke 4 tahun blog aku ni..kita kasi hadiah sikit ye..kite bagi baju baru..
Perlaburan untuk blog kesayangan aku ni ahh..tak apa lepas ni claim kat nuffnang..hahaha..
Aku tempah kat Mastura Aziz untuk full edit blog..charges nyer pun murah je..
So aku pilih color pink dan simple design je..tak mau serabut sangat..nanti semak aku tengok pulok..
Kenapa pilih pink sebab aku dari anok dara memang suka color pink..tapi tak ada la fanatik giler..

Ini la image baru blog aku ni..
^___^



4 ulasan:

  1. pejam ceik pejam celik
    dah 4 thun
    happy blogging always

    BalasPadam
  2. wah dah 4y jd blogger ye..kita dah 9y berblog tp sesen nuffnang x masuk2..huhu..camne ye nk dpt cam BE byk cam awak..tlg ajar ckit :D

    BalasPadam
  3. happy anniversary blog yg ke-4..kite dulu buat blog masa zara umur 6 bulan..hihi

    BalasPadam
  4. Hapi anniversary utk blog yg dah berusia 4 tahun ni. blog pun dah bertukar wajah. cantik sangatt!!!

    BalasPadam