29 Mei 2014

Wedding Preparation

Assalammualaikum uols..
Last update hari isnin haritu..
Almaklum la buzy bebenor..

Ni nak update sikit pasal preparation wedding my young brother..
Sabtu ni sah la nanti dia menjadi suami orang..
Tibatiba macam sedih sikit..sob..sob..
Lelaki tunggal kami..



See, adek nak kawen kakak yang over pakai inai bagai..
Ni opismate aku buat..dia mang buat henna untuk wedding..
Kalau nak tengok design lain pi kat ig or fb taip nama Syazmora Lee..


Yang ini untuk hantaran dia nanti..
Ada 5 dulang je kami kena bawa..
Along tolong gubah nanti bunga nyer..
Kalau suruh aku yang gubah..hancur kot..hahaha..



Yang ini dia suruh buat untuk photobooth dia kat belah perempuan nanti..
Last minit suruh kakak nyer ni buat kan pon..dah kelam kabut aku buat..
Just buat props dan picca untuk lekat kat guestbook..

Baju aku dah siap malam ni nak pi ambil..tudung pun settle dah..
Baju anakanak pun dah cari..cari tshirt je serap sikit peluh..naknak anak bujang..
Baju papa haritu cari tak ada yang berkenan..
Tema kami sekeluarga untuk majlis di Melaka, rumah perempuan adalah Biru Turqoise

Dan harini aku last keje..cuti jumaat dan isnin..
Pastu masuk balik keje..jummat dan isnin dcuti balik..


posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. my wedding punya theme color... hehe
    seronok kan kalau boleh tolong buat wedding prep.ni menunggu adik kawin ni ntah berapa abad lagi laaa... dia nampak macam focus sangat kat kerja..(gf pun takde)

    BalasPadam
  2. cantik henna tu..utk budak2 dia buat tak..kyra request lak..HEHE

    BalasPadam