5 Mei 2014

Citta Mall & Wondermilk

Assalammualaikum uols..
Harini tak berapa sihat la..tekak perit dan batuk..suara pun dah start lain..
Kerapkan aku ni tak sihat..aku pun perasan..
Tu simptomsimptom umur makin meningkat kot...eeemmm

Nak cete cuti baru ni tak ada pi mana pun..
Tengok kat fb dan ig semua pi bercuti kat laut la..pi jalan jauhjauh2..
Ye la kan khamis tu cuti labour day..so ramai la cuti deret terus jumaat tu..aku gak yang keje..
So sabtu just bawa budakbudak tu jalan kat Citta Mall je..
Bosan cuti pun duduk rumah ken..


Snap picca kat sini la...
#PrayforMH370


Pastu papa masuk shop yang jual baju dan shoe..
De yang berkenan tapi size tak ada lak..
Sudah nyer shoe aku yang dibeli..


Pastu masuk kedai ni..Happi Kiddo..
Shop jual barangbarang baby, macam Mother Care tu..
Semua ada la dari makanan hingga katil..serius comeycomey semua barang kat situ..
Geram aku tau..tapi price pun boleh tahan la..
Aku beli pasta animal je untuk arfan..mang dah lama cari pun pasta untuk baby ni..

Pastu lalu depan Wondermilk ada budak mengamuk nak masuk makan kat situ..hahah..
Bukan salah mama ye..wakaka..



Just lepaklepak minum air dan makan kek je..
Ambil rainbow and rv cupcakes je..
Rainbow dah dirembat oleh aryan..cookies tu pun dia nak gak..


Ini la budak mengamuk nak masuk..hahah..
Tu muka tak puas hati ke apa tu...muahaaa...


Ini budak tecik pun sibuk nak makan..
So papa suap sikit rainbow cupcake..


Thanx papa..luv u..
Eh, pe yang thanx tu..hahaha..adalaaaa...


Mama pakai shawl army..
Arfan pakai rompers batman army..
Aryan pakai suar army baju superman..so superman army la..


Lepas habis makan stop kat shop hp..papa nak tukar screen protector..
So aku pun tumpang sekaki tukar screen protectar..sebab aku punya tu dah kena gigit dek arfan..
Pastu beli sekali casing hp..senang nanti nak pakai untuk monopod..yang aku pakai sekrang jenis flip..susah sikit klu nak guna monopod..kena buka dulu..leceh aish.


Ini budak sudah boring duduk dalam stroller lamalama..
Wokay..wokay jom kita pulang ye sayang..



Tu pasta animal beli kat happi kiddo..plastik pun simple tapi nampak macam eksklusif..
Pastu dapat la sepasang flat shoes..murah je pun..huhuu

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan