23 Jul 2013

Iftar 11 & 12: Pelbagai Jenis Air

Harini nak cete pasal air pulok ye...
Jangan ado yang meleh air liur sudah..tertelan air liur tak apa..
Air ni semua adik lelaki aku yang buat okay..
Siap masak bagai la..
Lagi pun anak buah semua ada, so dia buat satu jug besar ko..


Air ni tak tau apa nama..dia kata ada minum kat mana tah sedap rasa mint..
So meh kakak ko bagi nama Air Sirap Perang Selasih Pudina..kelas ko jah nama dia..muahaaaa

Adik aku masak air sirap tu bersama gula perang dan daun pandan untuk kasi wangi..
Masa nak buat air tu..letak bancuhan sirap tadi, pastu letak selasih dalam air tu dan hias dengan daun pudina kat air tu..
Siap, sedap gak..


Yang ini pulak Air Sprite Lemon...
Macam lemonade cuma dia tambah air sprite...rasa masammasam gitu..
Tapi air ini habis dulu uolss..tapi kena makan nasi dulu baru boleh minum air ni sebab perut kosong tibatiba minum air gas..
Kang ada yang kehulu hilir masuk jamban..huhuuhu


Yang ini semua orang tahu ken..
Air Soya Bandung Cincau Soda ...yang ni tak reti buat nyorok bawah meja ye...hahahahhh


Adik lelaki  i memang rajin ke dapur ye..tu belum tengok menu dia masak lagi..
Untung tunang dia nanti.sonang keje..

3 ulasan:

  1. Untungkan org laki yg pandai masak ni :)

    BalasPadam
  2. wah bagus ni lelaki pandai masak,rajin pulak tu,untung isteri dia nanti

    BalasPadam