10 Jul 2013

Bertenaga Dibulan Puasa Dengan ESP

Cewah tajuk tak tahan..promote tak berbayar ni uolsss *tone suara macam cete Ramadhan Yang Hilang*
ESP ni kan daripada soya so kenyang la kalau minum nyer..naknak dibulan puasa ni..
Bancuh waktu sahur tu dengan air kegemaran..tapi ingan jangan air panas nanti hilang segala protein yang ada..air panas suam ok la..

Tapi aku tak boleh telan kalau esp + air kosong..rasa muak jee..
So aku try variasi kan nyer..
Tapi paling aku suka esp + sunquick oren


Memang kena dengan tekak aku...naknak ko bancuh pastu simpan dalam peti ais..
Sejuksejuk ko minum..huh,sedap....

Aku ada try gak variasi kan dengan soya + esp


Rasa soya kawkaw punya...sebab soya + esp soya..

Yang ini masa breakfast kat opis..horlick + esp..


Pun sedap gak..elok untuk minum breakfast..

Ni diantara resepi yang ada untuk divariasi kan..
 
ESP + Air suam/sejuk --> ni kalau saya malas nk bancuh dgn minuman lain...hehe
ESP + Fresh Milk à favourite saya jugak
ESP + Fresh Milk + kurma (blend)
ESP + Shaklee MealShake
ESP + Shaklee Performance Drink
ESP + Shaklee Performance Drink + MealShake Shaklee à favourite saya..especially bln puasa
ESP + Nesvita 3in1
ESP + Tropicana Twister
ESP + Ribena
ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih, peria, pegaga)
ESP + Milo/Horlicks à my favourite ni
ESP + Sirap bandung
ESP + Meal Shake + Aiskrim
ESP + yogurt drink
 
#Selamat Berbuka Uolsss..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan