26 Jun 2013

Luncheon At Otak-Otak Place

Assalammualaikum uolss..
Happy rasa sebab semalam dah hujan..Alhamdulillah..
Semoga jerebu ni cepat berlalu la..ni apa pun tak boleh nak buat..


Ni cete lunch tadi..aku dengan dept finance pi makan kat Restoran Otak-Otak Place at Tropicana Mall..
1st aku jejak kaki kt Tropicana ni..
Besar tak besar sangat la..lebih kureng macam Empire Gallery Subang je aku rasa..
Memang banyak tempat makan laa...next time kite try Kluang Station pulok yee..


Tengok deco dalam restoran ni..sume jenis barang lama..
Siap ada basikal lama tergantung lagi tau..
Ada plus air old fesyen..macammacam khazanah lagi la..


Ni yang weols order tadi..
Aku order ketiew kungfu ke,
Kak basha dan sofia order chicken chop..seorang sos mushroom..seorang sos blackpepper..
Bos order petah nama dia tu..tengok macam soun digoreng je..


Ni lak air dan dessert yang weols order..eh,dessert ke?bole lah..
Air longan tu aku punya..cendol tu sofia punya..
Macam yong taufu tu dan otakotak tu weols share la makan samasama..
Otakotak bos order yang seketul macam tu..

So far makanan dia sume ok..tapi makanan dia macam menjaga kesihatan laa..
Price pun ok,tak mahal sangat..



Sofia yang sudah kekenyangan..bos nampak tangan je sudah..hahaha


I dan kak basha..masingmasing harini sempoi giler..

Ok dah kenyang..jom balik opis..
Thanx bos sebab belanja weols yee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan