28 Nov 2012

Pureen Warehouse Sale Nov'12

Dah lama rasa nyer tak pergi pureen warehouse sale ni..
Last pergi waktu tu aryan berapa bulan pun..
So weekend hari tu de warehouse sale lagi...dan aku pregy lak kali ni..
Harus la pergi kan..lagi pun aku nak start beli barang baby sikitsikit..
Tak ada la rasa duit sekali rak kuar..



Si bolat otw nak pi pureen warehouse sale ye uols..
Jelous Pelik aku orang pregy ada yang muka tak nampak tembam..aku ni tengok muka je dah setaman..huhhh..
Ni pun dah de orang tegur kata kali ni aku pregy nampak berisi sikit..
Malas la nak ambil port pasal kebolatan dan ketembamam aku ni.. *dalam hati tak ada sapa tahu..ceewahh..

Ni aku pergi hari ahad..bajet mang tak nak beli baju pun..sebab tahu kalau nak beli baju kena pergi sabtu pagi2 lagi..macam mana aku nak tinggalkan aryan tu kalau dia terjaga..
Sabtu tu lak mang papa kena keje..so bajet hari ahad je la pergi..mesti orang tak ramai dah..
Kalau hari sabtu pergi cornfirm macam tin sardin..boleh pengsan di buat nyer..naknak kat tempat baju..huuisshhh..

Ahad tu pukul 1 aryan dah tido..pe lagi cepatcepat siap...
Waktu tu lak, my mom lak yang ada kat umah..abah pergi kenduri kawen..adik kuar dengan tunang dia..
Ma kata "tak pe tinggal je, kejap lagi abah balik la tu.." terus la zass ke sana..
Parking pun senang nak dapat. tak ada la menapak jauh sangat..masuk je dalam mang tak ramai orang..tak ada la terlanggar perut ni dengan orang..



Ni je yang aku rembat...
Beg sampai 2 aku beli..1 untuk aryan bawa g umah bbsitter dia..beg dia dah rosak tang zip..1 lagi beli untuk standby bawa pi hospital isi baju bb nanti..
Beg aryan ofcos warna biru..beg bby tu ambil warna biru gak sebab yang ado 2 color je dengan hijau..hijau macam tak menarik hati aku je...bb pun tak scan lagi..so tak tau gender nyer pe ye..
Pastu nampak 1set bantal..RM15 je..rembat gak la 1..de 2 design 1 yang macam aku ambil ni..1 lagi tanah putih pastu gambar binatang kecikkecik color oren dan kuning tak silap..tu pun macam tak menarik..so aku rembat yang ni..de terselit color biru gak disitu..entah la...
Untuk aryan beli barang mandian,bedak dan cleanser..then jumpa baju untuk aryan..beli la 2 pasang..
Then beli la kiddi wash, nappy liners, breast pad dan baby wipes..pe kena laki aku ambil baby wipes kemain banyak giler..tak apa la, nanti boleh aku guna untuk cuci mekap..hihihih..
Ingat nak beli barang mandian untuk baby..tapi sume botol besarbesar je..kalau ada yang sederhana sikit ok la..tak apa la, nanti beli yang lain..
Nanti mama dan papa dapat gaji nak shopping untuk baby barang lain pulak...
Sonok shopping barang baby ni..papa pun excited shopping untuk baby..

1 ulasan:

  1. memang seronok kalu pegi shopping barang baby kan..
    bolat pun takpa ana..yg penting senang hati,lepas bersalin nanti kasi kurus balik..hihi

    BalasPadam