21 Nov 2012

Perasaan Bersalah...


 Huaaawaaaa...rasa nak balik sekarang nak pi peluk aryan :'(

Ini terjadi garagara aryan pagi tadi mengamuk lak..
Maybe sebab dah seminggu lebih omak dia ni banyak bersama dengan dia..
Kan ke cuti sabtu, ahad, isnin aku el..pastu selasa cuti deepavali..rabu keje balik..khamis cuti awal muharam lak..jumaat keje..sabtu,ahad cuti..semalam isnin aku cuti lagi ada chekup..
Tak ke banyak masa dengan dia tu..
Selalu dia bangun lambat, kalau bangun lambat atuk akan hantar lambat sikit la rumah bbsitter dia..
Hari ini bangun awal lak..tengah aku siapsiap dia dah bangun..nampak lak aku siapsiap..
Muka dah lain macam, cebek jee..start la adegan pujuk memujuk cakap 'mama g work..papa pun g work..nanti petang mama papa balik bawak la aryan jalan naik tutu (moto)'.
Terus dia berpaling membelakangkan aku..majuk pulak..dah besar, dah pandai majuk dan dah paham..pujuk la suruh turun bawah..
Dah mengamuk kat bilik tu tariktarik barang kat atas almari mekap..
Pastu dah turun bawah..mengamuk la dia..melalak..nak tukar pampers dan suar tak nak..
Menangisss sambil tendangtendang aku..kena lak perut aku..pe lagi naik angin la aku..kena la pukul..
Dah nak kejar masa nak pi keje..dia lak buat hal..
Lastlast dia tak berhenti nangis..aku biarkan terus keluar rumah..nenek pujuk pun tak jalan..
Sekali dengar dah sedu sedan..masuk balik la..pujuk dia...
Bagi susu dengan duit suruh beli air vitagen..pastu masuk buai terus senyap..
Kelam kabut la aku kuar g keje..
Dah sampai tempat keje teringat balik hal tadi terus rasa sebak sangatsangat..naknak teringat aku pukul dia dan sedusedan nangis tu...
Huawaaaa...rasa bersalah sangat..

Maafkan mama sayang :(



4 ulasan:

  1. alahaiii, ana pun selalu mcm tu. bila dh tk blh control, mmg selalu terpukul dani.. dan dan lpas tu rasa menyesal..

    BalasPadam
  2. nano: eemmm :(


    Ana: tu arr kan..eeemmm

    BalasPadam
  3. betul tu ana..akak pun kdg2 mcm tu..bgn nak pegi keje,adam buat hal,itu yg nak kena cepuk tu..adik ok je..tp bila teringat muka sedih dia tgh nangis mula la akak pun rasa sedih..

    BalasPadam