30 Jul 2015

Photoshoot Katanya...

Moh ler sambung entri photoshoot masa makan-makan haritu..
Photoshoot bersama family mertua den..
Picca yang elok dan sedap mata memandang je aku upload ye..

Dimulakan dengan pica dibawah..

 
Ini ialah bapa dan mak mertua aku..
Ni la keadaan bapa mertua aku sekarang sejak sakit tu..
Nampak uzur sangatkan..sob..sob..
Ayah mertua aku tak bole bangun dan duduk..tapi masih bole bercakap lagi..
Ni nasib baik dia pakai baju..kalau tak berbaju hanya tinggal tulang dan kulit je..
Sabar ye ayah dan mak..Allah menguji orang yang dia sayang..
 
 
Ni pulak kakak ipar aku..anak sulung..dia tua setahun je dari aku dan hubby..
Abang Amri, Kak Mai, Danish & Damia..
 
 
Ni tengok pon dah tau kan..hahah..
Papa anak ke 2..
Papa, Mama, Aryan, Arfan..
Pica kami gegar...huawaa..tak aci laa...
 
 
 
Ni pulok adik ipar perempuan aku..
Laki dia sebaya dengan aku dan abang ipar nyer..hihih..
Tapi dia panggil kami akak dan abang walaupon sebaya..
Ijam, Hidayah & Qyra..
Qyra tu pandang mana tuu..
 
Pica adik ipar lelaki aku dengan wife dia tak ada lak..
Amir & Zarini..
Waktu ni amir tengah sibuk layan kawan dia datang..
 
 
 
Ni pica family belah papa..
Kurang 2 orang..abang amri dan amir..
Yang pregnant tu wife adik ipar aku la..tu due hujung bulan 8 or awal bulan 9 kalau tak silap..
Bertambah lagi sorang cucu wan dan atok mat dia tahun ni..insha Allah..
 
 
Wan bersama cucu-cucu nyer..
Qyra, Damia, Danish, Aryan & Arfan..
 
 
Wan dengan anak dan menantu perempuan nyer lak..
 

 
Meh kita snap pica dengan ayah lak..
 
 
Ni dengan kawan baik mak..
Memang kalau apa-apa je mesti akak ina ni ada..
Dia pon suka nau snap pica..hihih..
 
Tu je la cete dan gambar serba sedikit pasal family mertua aku..
Semoga panjang umur bole snap pica tahun depan..
 
 
 
 
 
 

2 ulasan:

  1. smoga ayah mertua ana trs dikurniakan kesihatan y baik..
    waa..semua theme blueblack ye..
    cantik

    BalasPadam
  2. moga diberi kesihatan yg baik buat abah mentua ana..

    wah ana tinggi lampai dah macam model akak tengok tu

    BalasPadam