30 Apr 2015

Luncheon Terakhir Di Plan B

Hari selasa tu aku last day..ida ajak lunch sama untuk kali terakhir la..
Isnin haritu dia posa..so pergi la hari selasa..



Kami lunch di Paradigm Kelana Jaya je..
Kalini try makan di Plan B lak..



Minah ni blur tak tau nak order apa..
Jenuh dia tanya orang plan b tu apa yang sedap..huhu..



Ini yang diorder oleh kami..
Carbonara spaghetti tu aku punya..
Ida akhirnya ordersandwich with turkey apa tah la nama nyer..dia kata dah makan pagi tu..



Akhir sekali dah muka tuan blog dengan tudung yang senget benget..ooit,pekena ko ni ana..
Ida hawaq tak wasap picca ko yang sorang tu..adoii la..
So sorry la tak da picca mu sorang tu ye dan sorry tak nak la up sini picca kita berdua tu..
Macam apa tah muka aku..tak semengah je rupa nya..muahaha..

Lepas makan singgah daiso jap..aku nak cari barang..
Seperti biasa barang untuk bento aku rembat..huhuh..
posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. nmpak sedappp...
    dh lama x ke daiso.. nk kena warm up semula ni..

    BalasPadam