19 Mac 2014

Cari Kain..

Assalammualaikum uols..
Ni nak cete last week pi jakel shah ala..
Nak cari kain untuk ma, angah dan aku..nak pakai masa wedding adik laki aku nanti..
Pastu kata jakel ada sale.harus terjah..


Mama dan aryan..
Baby arfan tinggal kejap..dia tido terus drift papa ko..


We ols red of the day..
Hahaha..poyosss..

Dah sampai sana...ramai nyer orang..
Pastu dah pening aku tengok kain..naknak nak cari color biru turqoise..
Biru turqoise..oooo..biru turqoise..

Mulamula dah ambil untuk tiga orang ni la..sekali bayar, tengok color aku dah lari sikit..
Bukan biru turqoise..hijau turqoise pulok dah..tapi sebab dah berkenan ambil gak la..
Kita buat tu baju raya ye...muahaaa..


Pastu dah pening pikir baju aku color lari..
Dah pi beli kain lain sama design dengan angah...dah tak leh nak pikir dah waktu..
Tu pasal jadi dua beg..

Tapi esok nyer pikir macam tak syiok je kalau baju aku sejibik dengan angah aku lak nanti..
Pastu rasa nak cari kain lain laa...
Eh, dah cari dan dah dapat pun kain lain..hahahah..
Itu la perempuan...
posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak, haha alasan nak cari kain lagi tu. hihiiii

    BalasPadam