10 Mac 2014

Arfan 1st Birthday Party # Diy - Invitation & Banner

Okay kalini nak cete tentang decoration birthday party arfan yang aku diy sendiri..

Ok part 1..

Invitation


Invitation ni pun aku create sendiri..
Tulis, masukkan image pastu edit sikitsikit..siap!
Pastu ni aku invite orang kat wasap je..hantar picca ni sudah..tak perlu nak taip panjangpanjang..
Kat fb pun aku invite pakai hantar picca ni je kat inbox diaorang..
Zaman it kan sekarang..

Banner



Banner pun aku cari background army/camouflage..
Pastu copy paste kat word je..kemudian letak huruf dan print..
Picca ni dah siap gunting..
Aku buat banner tigasegi.. 






Bila tengok banner ni jadi geram pulok..
Sepatutnyer dia lekat kat dinding..tapi tak mahu lekat..berapa kali jatuh dah..tension giler aku..
Sebab kad hijau tu tebal..dia berat sedikit..tengok penuh solitape kat atas tu.
Sudah nyer aku naik angin..lantak ko aku letak je kat atas meja tu..

Nanti aku update diy yang lain pulok..

 posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum... wahh kreatifnya kak. ehheee usaha tangga kejayaan ~~~

    BalasPadam