25 Nov 2013

My Lovely Familia


My everthing..My True Love..
Love uols..


Mama wif anak bujang no 2..
Anje..anje.. dompot mama nii..


Bersama anak bujang sulung ku..
Dah lama tak bermanja dengan mama kan abang aryan..


Time ni nak snap picca dia cakap 'baby senyum cepat.'
Sekali dia bagi senyum gatai kat mama la budak seorang ni..
Gigit pipi tahu la.nampak dah gigi 2 batang kat bawah tu..


Geng kelabu...papa, aryan dan arfan pun pakai kelabu gak..
Mama je tak geng..


Like..like..like picca ni..
Cantek jee dengan cahaya matahari terik dan awan biru..

Akhir sekali.............................................


Picca tuan tanah..bajet retis kejap..muahahaa..jangan muntah hijau ye..
Kasi can la, mood shirt GEEK baru, sunglasses aviator baru dan shawl crumple baru..
Shawl dari @thekaiaraia (ig)..
Luv my family..

2 ulasan:

  1. comey nyer arfan...abg aryan tu ensemnyer dgn rambut pacak tu

    BalasPadam