10 Nov 2011

Tshirt Free

Aryan dapat baju free ko..bukan 1 tapi 3 helai ko...ko ado?kalau tak ado g beli drypers ye..yang tak pakai drypers xdapat la ye.. sebelum ni baca kat entry Mun. sekali kali ini makcik la dapat..


Awal bulan hari tu papa beli 3 pek sekali drypers..senang beli sekali banyak..sebulan sekurang nyer aryan pakai 2 pek..so ni boleh tahan sebulan lebih la ni..kalau keluar pakai mamipoko pants..senang sarung je..


Itu pun yang perasan de sticker baju free anak buah aku Izzudin umur 5 tahun..tunjuk kat aku ni baju pe ni mak lang..sekali tengok baru perasan dapat free gift..padahal dah beli 3,4 hari dah pun. ini baru je nak tukar dari size M ke L..sebab M sekarang bila pakai je, tepi peha tu dah merah2 dan berbekas..tu tukar size tu..

Lepas nampak tu terus tanya papa xde mintak kat kedai tu k baju free ni..papa pun jawab tak ada,xperasan lak ada dpt free gift..yang aku pun tak buka drypers tu sbb yang lama ada lagi..sekali semalam abah aku g kedai tu beli barang tanya sekali pasal baju tu..orang kedai tu cakap itu baju dalam plastik tu la pakcik..mak aku terus buka nak cari baju tu..aku masa tu keje ler..sekali anak buah aku kakak Izzudin, Ismahani bagi tahu baju tu ada dalam plastik drypers..balik keje semalam terus buka lagi 2 pek drypers tu..tengok ada shirt dalam tu..aku la suka bangat..

Malam semalam terus pakai kan aryan baju tu..nak buat macam mana mama dia ni yang beria..


Cantik tak,kain cotton dan sejuk je bila pegang shirt tu..

Pe lagi yang pengguna tegar drypers dapatkan la dipasaran nye..

Terima Kasih Drypers...


#promot free nampak#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan