31 Mei 2011

Cerita The Mines

Weekend hari tu tak tahu kemana mahu pergi dah...

so mama ajak papa g jalan2 the mines la..bawa aryan tengok fish...


tengok punya banyak fish...keli tu besau...takut aku tengok nye...
silap hari bulan kalau jatuh dalam tasik tu..mahu dia makan nyer kitee...eeeiikk..


aryan ke main dia tengok ikan tu..siap jenguk2 lagi..

risau mama la dik...kamu ni..


"banyak fish ye sayang..."

pastu pusing2 dalam mall dia...
beli botol minum aryan ..


ingat nak naik ni...tapi ramai orang pastu dah nak pukul 7...

pe yang nampak malam2 naik bot ni..tak nak arr..takut pun ye...

dah tak tahu nak kemana lagi..

singgah la makan...


makan kenny rogers jee..

masa kat sana aryan nak berkepit jeeee dengan papa...


anak papa...


anak manja papa.....

semua nak dekat papa..papa hilang nak g bayar bil pun..menangis nak ikut...aduhh adik nii..

lepas ni papa buat gendong je la...

sedikit kuciwa n jelous :(

tak pe,aryan tak nak dengan mama ye..mama buat adik baru...

biar adik dengan mama je...hihihih

pastu aryan dah tak reti duduk diam...

papa pun nak makan..so duduk dalam high chair la pulak ye sayang...


tangan aryan sebelah mesti tak reti diam...

mesti bergerak2 macam nak bye-bye tuu..

mama yang tengok letih...dah rupa sole sole dik ooii..


sekarang suka buat mulut donald duck...

kalau orang ajuk..lagi dia panjang2 kan muncung tuu..


adik ni kalau tangkap picture suka buat aksi konfius macam ni..
tapi sweet je :))

disebabkan aryan nak berkepit dengan papa jee..
picture mama pun tak banyak la..

akak mama nak gedik sorang2 pastu suruh papa tangkap..

tak sesuai gitu..


ni je la picture mama...

hari tu our family all black...

1 ulasan:

  1. aikk..adik baru???hehehe on d way ke???ekekeke

    BalasPadam