6 Jan 2011

Today 1/2 day and chekup

Hari ini aku 1/2 day..sebab hari ni chekup aryan untuk 5 bulan..dan injection 3 serangkai tu..

Aduhh...risau nye la kalau dia demam lepas kena injection tu..sebelum ni tak pernah lak dia demam lepas kena injection..kali ni takut lak sebab 3 serangkai kan..

Hope dia tak demam la........

Lelaki mesti kuat tauu...
 #ok nk blk..bye.....



 

2 ulasan:

  1. sekejap je aryan dah besar kan

    BalasPadam
  2. eemm..skjp je rase nye nurul...tmpt jahit tu pn kadang2 mcm terasa lg...huhuhu..tmpt kite brsalin same...cos masa tgh pregy dulu de baca blog nurul sal pengalaman brsalin...

    BalasPadam