3 Feb 2016

Ada Budak Request Donut..

Assalammualaikum uols..
Tak banyak benda nak dicetekan buat waktu ni..
Cuma banyak benda yang buat hati sakit je adalah..
Tak apa la, biarkan laa..

Weekend baru ni tak ada nak kemana-mana pon.
Tengahari cuaca panas yang amat aku rasa..so just lepak rumah je..
Pastu aryan request nak makan donut..ahad tu mendonut la aku..
Nasib baik yis ada..tinggal beli majerin je..


Minum petang kita hari ahad haritu..donut dan nescafe panas..
Aryan makan berapa 3 or 4 ketul..pastu dia ambil gula je..budak ni geram aku..


Masa ni donut in the making..
Abaikan rupa bentuk nyer ye..tak ada acuan, pakai je apa yang ada..hahaha
Bole la ye dok..


Resepi aku ikut yang geng blogger aku si nano.
Tak pon uols google je resepi donut..berlambak nanti keluar..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan