27 Okt 2015

Makan-Makan Bersama Family Mertua

Weekend baru ni keje asyik makan je la...
Sabtu malam ada makan-makan bersama family mertua..
Ahad pulak makan-makan bersama family sendiri..
Ni kite cete dulu hari sabtu punya, ahad next entri yee..



Kumpul adik-beradik papa, makan-makan sempena beday ayah mertua, biras dan aku yang lahir bulan 10..
Tapi last minit tak beli kek pon, sebab haritu diaorang dah potong kek masa beday aku yang pi bercuti port dickson tu..
Diaorang beli kfc, pastu papa beli laksa..dan ada nasi lauk udang galah besarrrr punya..
Udang dari Sabak Bernam..adik ipar husband dia orang sana..haritu balik kampung so bawa balik la udang dan ketam..
Malam tu mak mertua masak udang gulai..tak sempat nak snap picca udang besar tu..
Eh, ada puding koktail jugak..my faberat..berulang ko makan..huhuh..


Aryan dan kak mia dah makan dulu..


I la tu..hihih..
Ni sume picca dari adik ipar..kite tak dan nak snap pon..



Budak baju kuning sorang tu..tak henti-henti makan nyer pon..
Selagi tak kemas, selagi tu keje dia makan je..haha
Sume suka tengok dia sebab mengunyah jee..

2 ulasan:

  1. makan reramai gini seronok, meriah je rasa....terus berpinggan2 hahha

    BalasPadam