7 Ogo 2015

Syawal 17: Beraya Di Rumah Pja

Hari ahad 2hb punya cete beraya pulak..kalini beraya dengan #gengblogger..
Nurul nak datang beraya kat rumah aku dengan nak pass sekali baju aryan arfan yang beli on9..

So lepas settle beraya rumah aku, kami konvoi la ke rumah pja lak di Pulau Indah Port Klang..
Rumah baru pja kawasan dalam..so sesat gak la kami dalam kawasan tu..
Last-last laki pja dating jemput kitaorang..


Biasa kalau dah nama pon blogger..
Gambar dengan blogger tak boleh dipisahkan..hahah
So ni snap pica dulu sebelum nak balik..
Suami pon kami suruh posing gak nak snap pica..
So layankan je la permintaan isteri..
So yang baju hijau tu, nurul suami isteri..aku suami isteri merah, tuan rumah pja tudung pink suami baju maroon..


Ni anak-anak sedondon..hahah..
Dari kiri, raifa, raina, aryan dan arfan..
Nurul memang suka anak-anak dia sedondon..
Pastu aku tengok alolo, sweet je sama-sama kan..
Aku pon suka pakai baju aryan arfan sedondon..senang nak beli design sama..hahah
Tapi masa arfan bawah setahun susah sikit nak cari sedondon..ni dia dah besar senang sikit..
Habis korang sepahkan mainan Mikael dan Mayesha ye..

My prince..
Putera Myrza Aryan..
Putera Mykail Arfan..
Prince yang sentiasa banyak keje..yang suka sepahkan rumah..ni la..

Okay this weekend sabtu ahad ada jemput beraya dan kenduri..
Kalau papa tak keje bole la join..kalau tak, duduk rumah la kita...




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan