20 Jan 2015

Sedap ke?

Garagara hari jumaat haritu aku cirit birit sampai ke sabtu malam ko..
So pagi sabtu no nasi lemak..walaupon tekak nak makan nasi lemak..
Pastu teringat bahanbahan salad aku beli konon nak buat breakfast pagi jumaat tu..
Sekali dah arfan merengek malam tu terus aku tak ada mood nak buat breakfast bawa pi opis..


Lagi pon nak rasa kewpie dressing roasted sesame yang orang dok kata sedap..
Nasibaik kat matahari mall depan rumah ada..harga RM8 lebih kalau tak silap..
Dia banyak jenis tau..

Pagi sabtu tu sediakan breakfast simple..salad, tomato cherry, telur dan hotdog..
Hotdog hiris bulat halus..pastu buat scramble egg bersama hotdog...
Letak salad, scramble egg dan hotdog bersama tomato cherry..
Letak dressing roasted sesame..siap dah breakfast simple..

Aku sorang je habiskan..laki i, biasa la..tekak kampung..nasi lemak gak dia cari..
So far, rasa dressing ni sedap gak la..tak ada la rasa pelik..
Aku ni tengok je jenis semua makan..tapi kalau tak kena tekak aku..tak lalu gak nak telan..
Untuk yang berdiet sesuai sangat la dressing ni..
Lepas ni kite bole variasi kan lagi menu menggunakan dressing ni..


1 ulasan: