5 Dis 2011

Ayahsu Belanja

Kelmarin semua adik beradik aku berkumpul..so memang happening dan naik pening aku dibuat nyer..

tiba2 ayahsu a.k.a adik lelaki aku nak belanja dominos..

maybe sebab semua berkumpul then sempena farhanah dapat keputusan UPSR yang baik..dia dapat 2A..bukan senang nak dapat A kan..aku pulak dah janji dengan farhanah kalau keputusan baik ada A maklang belanja makan..ni ayahsu nak belanja lak, so selamat la aku..bertuah betul maklang ko ni kn..



ooyeey..ayahsu belanja..
tengok budak tecik tu dia yang sibuk dulu..hihih
tapi time ni along baru je balik..dia memang dah berapa hari tido kat sini sebab anak dia bersunat..
lama noo tunggu ayahsu g beli..tak sempat dia nak makan..tapi ayahsu dah tinggal 1 kotak untuk family along..


nyum..nyum..pe lagi jom makan..
aku suka yang ada beef tu ler..yang de chicken tu macam muak sikit je..nama pizza nye aku lupa lak.
lupa nak tangkap pic chicken wing...habis makan dah tak hinggat..



tengok kejap je licin dah..anak2 angah memang semua kuat makan..hihih..
so suka kalau beli pe2 kat diaorang..kira tak membazir..mesti habis punya..


ha,baju color krim ni ler Puteri Nurul Farhanah..
lupa lak nak panggil dia suruh pandang kamera.. 



ini budak pun sibuk juga mahu makan..
tapi makan nyer sikit..sibuk je lebih..
kazen dia semua ada..tak mau tido ko..
mainnnn je keje nyer..
tapi ok la, tak ada la dia nak merengek je..
nak2 papa tengah tak ada sekarang ni..



mak nak inteperem gak nok..
jangan marah..

thanx ayahsu sebab belanja makan..
lain kali belanja lagi tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan