27 Apr 2011

Hasil Rembatan Di Pureen Warehouse Sale

Last2 pergi juga borong kat pureen warehouse sale...ingat tak mahu pergi...

tapi pikir ada barang  yang hendak di beli dan memang akan pakai barang tu..so akur la..

aku pergi hari ahad..aku pernah pergi hari sabtu..tak sanggup rasa nyer, orang ramai giler macam dalam tin sardin..jalan bergesel bahu..

so diaorang kata kalau ahad tak ramai sangat orang..tu yang pergi hari ahad..tapi baju dah tak banyak choice la kalau pergi hari ahad..


koorang tengok punya panjang orang beratur nak bayar..tapi pureen dah pakai beg warna biru tu..untuk letak barang..

dulu aku pergi dia bagi kotak untuk letak barang..time tu aku pregy,sakit perut aku siot kena langgar dengan kotak tu..


dua plastik saja...tapi itu pun dah over bajet..*dush*

bola tu bukan beli kat warehouse sale tau..beli kat luar pureen..ada orang jual..

nak ambil hati si tecik yang nangis kena tinggal..tak nak aku bawa aryan, dengan ramai orang tu..

papa,mama kata pergi time aryan tido..ha, jawab nyer..tapi tak gak bangun2 dr tido..last2 aryan yg bangun dr tido..

dah nampak kami bersiap,pe lagi nangis la nak ikut la...tak pasal2 papa kena marah dengan aku..

kesian la tengok aryan nangis nak ikut..


ini la dia hasil rembatan aku..


barang mandian, barang makanan (heinz)..macam2 la tu...


ni baju bajan lak..


ini budak tecik yg merajuk kena tinggal...



so habuan nyer papa belikan ball...
suka dapat main ball...

4 ulasan:

  1. em tahun lepas ada kirim kat adik ipar srh beli..tp tahun ni tak kirim dah..kesian kat dia..sbb ramaikan..

    BalasPadam
  2. maria:eemmm..ramai..tp masa i g..xde la ramai sngt..

    BalasPadam
  3. hihihih ana...sebab tu elly tak p langsung..huhuhu kompom ramai

    BalasPadam
  4. mama elly: tu la klu pergi ari sabtu lg xlalu den..ni nasib ari ahad dh xramai sngt org...

    BalasPadam