17 Feb 2011

Mrs Zach's First Give Away

Terima Kasih buat Ibu Rayyan

Sebab tag i untuk join Give Away ni

First time kena tag ni...huhuhuhu

Nak tahu lebih lanjut tentang Give Away ni..klik sini

1. Followers ke 96

2. Lengkapkan ayat:-
"Saya nak menang mrs zach's first give away kerana dah terang lagi bersuluh sebab ia PERCUMA.Bersesuaian dengan First Give Away dan first time saya di tag..So mencuba nasib la.kalau bertuah, alhamdulillah..lagi pun mahu membalas dendam kerana masa kahwin dulu tak sempat nak buat photoshoot outdoor..frust mengila...kalau menang boleh la saya, hubby dan aryan berposing maut gitu..tak pun boleh shoot untuk beday party aryan yg pertama nanti..pastu pulak dapat free gambar dan frame lagi..so boleh la saya semakkan bilik dengan gambar kami sekeluarga..bila bangun pagi baru la ada mood :-) Berbaloi-baloi..

3.Hebahkan
Utk menghebahkan,saya tag nama dibawah:-
1) Ida
4) Alin

Tarikh tutup peryertaan : 20 Feb 2011


2 ulasan:

  1. cantik2.
    mmg susah la awk nk dpt tight utk boboy.
    kalo stok sy utk boy kejap je da sold out :)

    BalasPadam
  2. yes..boleh guna bila2 masa saja. nak buat tema super post wedding outdoor shoot pun boleh. heheheh. thanks ana sbb join.

    BalasPadam